Katy Perry och Orlando Bloom - det nya Hollywoodparet?

Enligt de senaste uppgifterna från Page Six dejtar nu kändisarna. Skådespelaren Orlando Bloom, som bland annat känns igen från de första "Pirates of the Caribbean"-filmerna, och popstjärnan Katy Perry, uppges dejta. Enligt Page Six ska stjärnorna ha setts på en födelsedagsmiddag med vänner nyligen. Andra uppgiftslämnare berättar för sajten att Katy Perry och Orlando Bloom ska ha dejtat sedan Golden Globe-galan i januari. De ska dessutom ha efterfestat tillsammans. 

Katy Perry har tidigare varit tillsammans med John Mayer. De gjorde slut 2014 efter två år tillsammans, men rykten i början av förra året gjorde gällande att de försökt igen.

– Det är annorlunda den här gången. Båda har förändrats, och efter nästan ett år isär har de insett vad de vill, sa en källa då till Female First.

De två har också setts hänga på en Adele konsert tillsammans. 

 
Postat av: Josefin

Sv: Hej, jag skulle jätte gärna vilja göra ett länkbyte, jag lägger till dig på direkten men säg till när du har lagt till mig :)

Svar: Va kul, nu har jag lagt in länken! :)
Julia Toftevall

2016-02-16 @ 17:03:28
URL: http://arianagrandessweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback