Vad tycker ni? #1

Hej Alla Katycats! 

Jag tänkte starta en sak som heter "Vad tycker ni?" Varje månad kommer jag att skriva en sak som ni får kommentera! Den här månadens "Vad tycker ni?" handlar om Jaty! Jaty, heter alltså Katy Perry och John Mayer tillsammans liksom! Dom har som många andra kändisar mixat ihop namnen! Okej så då börjar vi väl? :)

Vad tycker ni om att Katy är ihop med honom? Tycker ni att han är bättre än Russel Brand eller tvärtom? Tycker ni att Katy ska vara ihop med någon annan kändis eller är John bra? :) 

Skriv vad DU tycker i kommentars fältet! 

Okej, så jag kommer börja att göra olika inlägg varje dag framöver och jag hoppas att ni kommer tycka det blir roligt att läsa den här bloggen! ;) 

Vi ses imorn! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback