Katy Perry's nya album!

Hej och välkommna till min Katy Perry blogg! Jag äger den själv och kommer att skriva om svaller, outfits, Katy's hårfärger m.m. Ibland kan det hända att jag inte lägger upp inlägg så ofta men jag ska försöka göra det så ofta som möjligt! Ni vet ju säkert redan att Katy Perry har gjort ett fjärde album? Albumet heter Prism och det pratas ju om det överallt! På radion, TV:n och tidningar. 
Hon kommer att åka ut på turné med ”Prism” och avslöjar att hon kommer att göra ett stopp i Sverige.

– Ja, det blir någon gång under nästa år. Jag kan inte säga när ännu men jag har inte utelämnat Sverige. Sverige har varit en speciell plats för mig under tiden jag skapat albumet och jag vill dela med mig av den live till er alla, säger hon.
 
Ja, jag hoppas att ni kommer att tycka om det jag kommer att skriva om och kommentera vad ni tycker o.s.v.
 
 
 
Källa - Metro.se
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback